onsdag den 28. september 2011

tæt på mål..

Skulle jo gerne kunne hakke samtlige fem punkter af på min to-do liste imorgen, så har været i gang med at fifle med de famøse perler fra Søstrene Grenes. Synes de douchede pasteller de er lavet i, er sindssygt lækre. Mit (lillebitte) to-do "projekt" var egentlig et armbånd i mint, men de tre størrelser perler jeg købt til formålet, synes jeg blev lidt for store til det. De lilla havde jeg i nogle mindre størrelser, så sådan et blev det istedet. Og så fik jeg til gengæld en fin halskæde med mintfarvede perler..

Ville jo selvfølgelig allerhelst have haft det med porcelænsperler, men har endnu ikke været så organiseret, at jeg har fået købt dem i tre forskellige størrelser i samme farve. Det kommer..

5 kommentarer:

  1. Super fine smykker du har lavet.

    SvarSlet
  2. A pro pro dit blog navn - har du prøvet Marc Jacobs nye parfume - Bang Bang. Den dufter dejligt.

    SvarSlet
  3. Sikke skønne smykker. Jeg elsker simpelthen de dejlig perler fra søtstrene.. Og plastik eller ej- de gør sig godt som armbånd og kæder..
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  4. I would wear one....very nice Momma!

    SvarSlet
  5. @diy se her hvordan: tak skal du ha' :o) Nej, jeg kender ikke parfumen, men ku' da være at jeg skulle prøve at få mig et snif ;o)

    @Heidi: tak tak :o) Ja, det er nogle lækre perler de har lavet. Og rart at der er så mange farver og størrelser.

    @polkadotpetticoat: thanks :o)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...