søndag den 31. juli 2011

endnu en god høst

Var på Ingerslev idag i stegende, stikkende psyko-solskin sammen med ALT for mange andre mennesker. Gik alligevel derfra med en masse gode sager, selvom varmen gjorde både mig og en del andre lidt kortluntede og vrisne overfor hinanden. 

Er rigtig glad for "lap-samlingen" af halvfærdige hækleprojekter med masser af muligheder i. Der er nogle virkelig lækre farvesammensætninger i og der sku' være nok til både at lave både bælter & hårbøjler/-spænder og til at spice gammelt og nyt tøj op. Dejligt, når nu jeg ikke selv kan hækle.

Ellers blev det til et par fede 70'er sengesæt, en skøn MWM kjole, lidt andet tøj, en sjov taske og et par små mintgrønne vaser. 

Næste søndag står den på loppemarked i Mauer Park i Berlin og jeg glæder mig! Men først skal jeg lige ha' overstået en arbejdsuge. Den glæder jeg mig knap så meget til.

5 kommentarer:

  1. Ikke dårligt! Da jeg så de små mintgrønne vaser tænkte jeg straks på tandkrus eller lign. Så kan man få glæde af at bruge og kigge på dem hver dag. De er rigtig søde!

    SvarSlet
  2. Fine sager du har fundet, Kan godt forstå du glæder dig til loppemarked i Berlin

    SvarSlet
  3. De mintgrønne vaser er lige til at spise. Rigtig god tur til Berlin. Du skal da lære at hækle, skal du ikke?
    Kh Puk

    SvarSlet
  4. Ida: de er desværre ikke helt høje nok til tandkrus, men fin idé ellers.

    Ævlebævle: ja tak, det skal nok blive rigtig godt :o)

    Puk: Tjo, det skal jeg måske :o) Igår da jeg sad og fingererede ved alle de der hæklede godbidder, fik jeg faktisk lyst til at prøve at kaste mig ud i det. Der er desværre bare tit et stykke vej fra tanke til handling for mit vedkommende..

    SvarSlet
  5. dejligt du er tilbage igen i cyberspace, du har været savnet :)
    lækre sager du har fundet, og glæder mig til at se hvad du finder i Berlin :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...