lørdag den 28. januar 2012

honeycomb balls - hvor?

Nogen der ved hvor/om man kan købe de her pragtfulde honeycomb balls herhjemme nogen steder? Det er lige pludselig meget afgørende for min livskvalitet at eje nogen og jeg ved lige, hvad jeg skal bruge dem til og det kan ikke gå hurtigt nok.. 

Har fundet dem til latterligt billige penge på en amerikansk hjemmeside, men med fragtprisen og risikoen for at blive taget i tolden løber det alligevel op, så ethvert tip på et alternativ modtages med kyshånd!

(Møglækkert billede lånt her)

38 kommentarer:

  1. Ja minimega har dem og Ferm Living (og så har jeg lige købt nogle i Søstrene Grenes, dog er de kun i hvide/svagt rosa.

    Kan godt forstå det afgørende for livskvaliteten, så håber du finder nogle efter din smag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' :o) Desværre er det ikke helt de farver jeg er på udkig efter.. Havde lokket eksmanden i Søstrene Grenes i Bruuns, men iflg. ham anede de ikke hvad han snakkede om, da han spurgte efter dem..

      Slet
  2. Hvor sjovt du nævner dem. Har også forelsket mig i de farvestrålende papirskugler.

    Og nu har jeg også været inde og lure på minimega. Hold da op, hvor er der mange fine farver at vælge imellem. Så er det bare lige med at begrænse :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan vist godt blive lidt svært kan jeg mærke :o) Minimega har ikke lige de farver jeg er ude efter, så kan godt være jeg ender med den amerikanske model alligevel..

      Slet
  3. I would love my house full of these what a way to beat the winter blues!!

    SvarSlet
  4. Jeg ved det ikke, men hvor er du sjov altså :)
    Kender SÅ meget følelsen af at det skal bare være NUUUU!!!
    Håber du finder de helt rigtige og glæder mig til at se hvad dine planer er :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er ikke noget mere irriterende end ikke at kunne komme videre, når nu man er fuld af gode ideer og planer ;o)

      Slet
  5. Du kan købe dem i en butik i kbh. der hedder Carmen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha :o) Desværre går der vist et stykke tid, inden jeg kommer til København igen og det ser ikke ud til at de har en hjemmeside..

      Slet
    2. Jeg ved ikke hvor du bor?
      Men jeg vil gerne købe for dig og sende til dig.
      Kh Mette

      Slet
    3. Tak skal du ha', det er vanvittig sødt af dig at tilbyde, men jeg er nået frem til at jeg køber dem på en amerikansk hjemmeside istedet. De har lige de farver og størrelser, jeg er ude efter.
      Endnu engang tusind tak for tilbuddet :o)

      Slet
  6. Dem klikker jeg mig ind forbi et par gange dagligt (eller næsten i hvert fald) - putter i kurv, går væk igen, kommer tilbage... de er SÅ fine! Måske skulle jeg bare få det overstået :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er vist nået til, at det bliver den amerikanske model for mig. De har lige nøjagtig de farver og nuancer jeg er ude efter og tilmed flere forskellige størrelser, og selvom jeg har brugt de sidste par aftener foran skærmen i jagt efter noget tilsvarende her i europa, er det ikke lykkedes mig at finde noget..

      Slet
  7. Minimega er blevet forslået (synes bare hurtigt det bliver dyrt). Hvis jeg var dig ville jeg kigge på ebay.co.uk - der kommer ikke told og afgifter oveni hvis du bestiller derfra (med mindre du shopper papirsbolde for over 1300,- kr. men SÅ meget skal de vel heller ikke fylde i dit liv?)

    God lørdag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for forslaget :o) Jeg er ebayholic og har været deromkring, men udvalget er af uforklarlige årsager virkelig ringe lige på den her front. Havde håbet at finde dem ved en china sælger til rimelige penge og en porto der ikke hed USD 41, men desværre ;o)

      Slet
  8. Jeg ved det desværre ikke! Men jeg er HELT enig med dig! Sådan nogle må jeg også eje :)

    God weekend!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er helt fantastiske, ikke :o) Også en god weekend til dig, selvom den er ved at hænge i en tynd tråd..

      Slet
  9. Se, det var en inspirerende indlæg. Og gode råd til, hvor man kan få opgraderet sin hverdag lidt med sådanne uundværlige papirpompomer. ;-) Jeg må vist lige forbi ebay og Minimega.
    God lørdag! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jepsen, det er jo dømt instant happiness med sådan nogle kugler ;o)

      Slet
  10. Hi! Such a lovely blog! Now I am following you. Have a nice day!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi Riitta. Thank you so much. I'm happy to have you here :o)

      Slet
  11. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  12. ja de er skønne! Hvad med at lave din egen udgave?:-) Jeg prøvede at linke en DYI, men uden held. Du kan evt finde den på youtube under søgningen: Decorar fiestas (pompones de papel)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha'. Det kunne være sjovt at prøve, men som det er lige nu, er jeg vist mest til den lette hurtige løsning. Men jeg vil helt sikkert prøve, når tiden og overskuddet vender tilbage :o)

      Slet
  13. Smukke. Som at spise solen. Eller isbomber. Eller bare være på ferie.
    Um, Jeg har også med eet fået et unægteligt behov for at have et loft fyldt af dem! Tak for smuk inspiration!:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbe :o) Åh ja, sådan et loft ville være helt fantastisk..

      Slet
  14. Pssssssst..... der er minus 50 % hos minimega NU... Tror nok lige jeg kom igennem kassen med de bolde denne gang... Bare et lille FIF :)

    - og tro mig... det var i virkeligheden slet ikke ret meget, jeg nåede i dag...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for tippet :o) Men nu er jeg i vildrede.. Sad egentlig på førnævnte amerikanske site og høvlede balls i kurven med sønderrivende fart og var allerede oppe omkring de 400,- med porto og det virker jo lidt vildt. Men minimega har kun to af de farver jeg godt kunne tænke mig, så sidder nu og overvejer om det kunne være nok, for prisforskellen er da til at få øje på. Men i de 400,- var der så også nærmest til hele huset. Åh, at være den vægelsindede type..

      Slet
  15. Må man spørge hvad den amerikanske side hedder?? Føler nu en underlig trang efter de bolde....;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ofcourse må man det :o) Den hedder http://www.factorydirectparty.com/decoration-center/honeycomb-balls-1.html

      Slet
  16. Hej, har du fået købt nogen, ved ikke hvor i østjylland du bor, men tænkte at vi evt kunne bestille sammen i usa, hvis det er? Jeg bor i nærheden af Randers.
    Betina.hougaard@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Ved ikke om du haft fået købt nogle, men de forhandles også her: http://shop.sirlig.dk/

    SvarSlet
  18. Jeg overvejer at lave nogle selv, men jeg har ingen idé om, hvor man køber den slags papir, man skal bruge... Er der nogle af jer, der kan hjælpe?
    Ps. flot side :)
    Kh.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha jeg tror de er svære, hvis ikke umulige at lave selv, men det er almindeligt silkepapir de er lavet af. god fornøjelse, hvis du gi'r dig i kast med det :o)

      Slet
  19. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  20. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  21. Til dem der stadig kommer forbi denne post (Google sendte mig denne vej) kan jeg oplyse, at de fås i hele 21 farver her: http://www.magiskeminder.dk/tilbehor-og-dekorationer/bikubebolde-papirbolde.html
    :D

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...