søndag den 18. december 2011

amatørernes fest

Der er lidt huller hist og pist, taget gaber, glasuren er klasket på og de ser slet ikke ud som vi havde troet eller måske snarere håbet, men i betragtning af, at det startede med at moren fik et hysterisk anfald og var ved at knalde en hidsig næve i sit hus af bare arrigskab, fordi karamellen størknede for hurtigt, skorstenen knækkede og det der glasur slet ikke var til at arbejde med, så er det alligevel endt meget godt. Og som de står der i skabet, ser de faktisk skidegodt og hyggeligt ud og både pigerne og jeg er endt med at være godt tilfredse.

Men for fanden. Det er helt sikkert ikke noget, jeg skal lave igen lige med det samme. Endnu engang tak for skøn inspiration til dig, Ninette og hatten af for dit kæmpetalent. Du skal ikke frygte noget konkurrence fra min side, he he..

15 kommentarer:

  1. Jeg synes også resultatet er blevet ret godt :-)

    SvarSlet
  2. EJ HALLO :) Jeg synes de er SUPER fine :)

    Det ligner ægte hjemmelavede kagehuse!

    Jeg er vild med de flotte farver! Og de tar sig rigtig flot ud :)

    God søndag aften!

    Kh. Jenny

    SvarSlet
  3. jeg synes de er helt vild søde :-)
    Ved godt hvor svært der er at lave og at det tager mega lang tid!

    SvarSlet
  4. De er virkelig flotte! Jeg synes du skal väre stolt!

    SvarSlet
  5. hvor er de huse søde og fine. Er sikker på at hvis min datter så dem, ville hun flytte direkte ind i dem :)

    SvarSlet
  6. Ha ha, det ser bare brandhyggeligt ud!!! Sikke et arrangement! Jeg har pinnet det for det må jeg da helt sikkert prøve en gang :)

    SvarSlet
  7. Hihihi - honningkagehuse going cupcake. Eller? Ingen grund til at smadre dem. De ser fantastiske ud! :-)

    SvarSlet
  8. Nå ja Heidi :-) Det ser så fedt ud og virkelig hyggeligt.

    SvarSlet
  9. Tak for de venlige ord :o)

    Men lad mig lige slå fast, at jeg skam ER glad og tilfreds med husene. Synes, de er helt vildt fine og hyggelige, selvom de har deres skavanker.

    Men herregud: to af dem er lavet af mindreårige og det sidste af én, hvis tålmodighed og sans for akkuratesse desværre aldrig har været værd at skrive hjem om.

    SvarSlet
  10. Total tøse-gear... de er da blevet SÅ flotte...

    SvarSlet
  11. De er da blevet skønne. Og så nåede I noget længere end her: Huset blev bagt og efter nogle dage også samlet.. og glemt. Og nu er det styrtet sammen :-))

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...