onsdag den 21. december 2011

så ku' den være her

Det holdt hårdt og den lod vente på sig, men pludselig er den her bare. Julestemningen. Sweet, sweet julestemning, krydret med frydefuld forventning på den hyggelige og ikke tårnhøje måde. Det er fint.

Pigerne har fået juleferie, jeg får det imorgen, de fleste gaver er i hus, lakridsmandlerne lavet, træet er oppe og kasserne med julepynt er hentet op og står klar til, at træet skal pyntes imorgen. 

Vi har pynt nok til et træ på størrelse med Rådhuspladsens og hvordan vi skal finde plads til det, på det her fisteltræ, ved jeg ikke. Nok noget med at hænge det i lag ovenpå hinanden, for når det kommer til juletræer er jeg til den overlæssede slags. Med lametta. Masser af lametta. Så er det sagt..

13 kommentarer:

  1. Giver du en kop kakao? Gad gerne slænge mig dér i sofaen og hygge mig. Der er jo VILDT hyggeligt! Smadder dejligt :-)

    SvarSlet
  2. Hehehe :-) tror lidt du må være min julehelt, for selv jeg er nu i julestemning, efter at have set de billeder.... Så tak.
    Kh.

    SvarSlet
  3. Hvor ser der også jule-hyggeligt ud! Min julestemning er endnu ikke landet, men jeg satser på, at det bliver i morgen, når risengrøden skal koges, det sidste rugbrød bages, konfekten dyppes i chokolade og de engelske minced pies skal bages. Med julemusik i baggrunden og tændte lys på bordet kan det da ikke gå helt galt når først duften af bag og krydderier breder sig!
    Glæder mig til at se træet :-)

    SvarSlet
  4. Ih hvor har I det bare hyggeligt...

    SvarSlet
  5. Ej hvor bor du dog smukt..... Det er lige mig....

    Skønne stemning der i dit hjem.

    Rigtig glædelig jul til dig og familien

    KH Louise

    SvarSlet
  6. Der er bare så fint hjemme ved dig. Jeg glæder mig til at se dit juletræ - jeg er nemlig også til lametta, helst i store mængder. Har giftet mig ind i en familie der næsten får udslæt af lametta, så ser frem til Jul hjemme hos mine forældre i år, hvor der IKKE spares på de glitrende strenge. :P

    SvarSlet
  7. fisteltræ ?????

    men fint ser det ud :)

    SvarSlet
  8. Hej igen Heidi - jeg har linket til dit indlæg i mit indlæg fra idag.... Håber det er ok :-)

    SvarSlet
  9. EEEEJJJJ det ser så HYYYYYggelIIIIgt ud!!! Det kan kun blive en god jul :0)

    God jul til dig og dine:0)

    SvarSlet
  10. Heidi this is sooooo lovely!!! Merry Christmas! I'm going back for another look!

    SvarSlet
  11. Dejlige billeder, rigtig god jul :)

    SvarSlet
  12. Jeg kan mærke julestemningen her herhjem. Dejligt!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...