torsdag den 15. december 2011

a pin in the ass

At pinterest er da shit, kan vi vist godt alle blive enige om. Dog oplever jeg lidt irritationsmomenter. Udover, at man lidt for ofte løber ind i deres famøse hiccups, så er min profil også fuldstændig fastlåst ift. followers, pins og recent activity. 

Uanset hvor meget og hvor ivrigt jeg pinner, rører antal pins sig ikke ud af flækken. Det samme gælder followers. Following ændrer sig i takt med at jeg følger nye, så den fungerer fint nok. 

Desuden kan jeg ikke se alle followers/following, men kun de første max. 18, så jeg har ikke mulighed for at gå ind og kigge på, hvem der følger mig og evt. følge tilbage. Møgirriterende.

Har jeg fået oprettet mig en rigtig mandagsprofil eller er det et generelt problem? Er det også noget I andre oplever? Og er der nogen der ligger inde med Den Gyldne Løsning?

8 kommentarer:

  1. Også her! Jeg synes normalt de er hurtige til at fixe deres bugs, men denne gang går det vildt langsomt. Vi taler jo mange dage nu! Måske står der noget på deres facebookside? Jeg har ikke lige tjekket efter og nu er jeg for træt:) Happy pinning igen om snart:)

    KRAM

    SvarSlet
  2. Jeg kæmper også med det og har faktis givet lidt op. Godt du melder ud, troede kun det vár mig der var total dårlig til det.

    SvarSlet
  3. Jeg er i nøjagtagtig samme situation og har været det meget længe nu...

    SvarSlet
  4. Jeg synes det samme! Og i øvrigt synes jeg at nogle af mine tidligere pins er pist!

    SvarSlet
  5. Underligt. Jeg har ikke oplevet fejl eller stilstand...
    Håber snart fejlen bliver rettet hos jer andre.
    Men vil da straks gå ind og fine dig :-)
    Kh Louise

    SvarSlet
  6. Det lader til, at vi da i hvert fald er flere i samme båd, pånær altså Lucky Louise ;o)

    Jeg synes, det er nogle uger efterhånden at det har været et problem, så det ville da være dejligt, hvis det snart blev rettet.

    SvarSlet
  7. Mystisk!!! Har ikke chekket om mine followers osv. bliver opdateret. Viser det samme antal pins og followers på Pinterest mobil?

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...