søndag den 25. december 2011

så er festen forbi

Så er det hele overstået. Jeg plejer ellers at nå et mætheds-/kvalmepunkt lige op til jul, hvor jeg bare glæder mig til, at det hele er overstået, men sådan havde jeg det slet ikke i år. Jeg kunne sagtens ha' nappet 14 dages optakt og tilløb mere og sidder nu lidt med en øv-er-det-allerede-overstået-følelse.

Men vi havde en fantastisk juleaften, der var lige som den skulle være: ikke skyggen af værtindestress, brun mad i rigelige mængder, fis og ballade, konfekt, gaveræs, vin, de sædvanlige diskussioner om, hvem der fik mandlen sidste år og den til dato mest sjuskede, skødesløse og halvhjertede dansen om juletræet.  Ikke meget skønsang og himmelvendte, fromme øjne dér.. 

I dag er årets yndlingsdag. Jeg elsker 1. juledag og den holdes totalt hellig. Nægter at deltage i julefrokoster eller nogetsomhelst, der betyder at jeg skal have tøj på og forlade huset. Så dagen idag bli'r tilbragt i nattøj på sofaen og der skal just dances, ses film, smovses guf og rester, hygges igennem og slappes af i stor stil. Dejligt.

11 kommentarer:

  1. også hos os. Jeg knuselsker første juledag. I morgen skal vi ud men denne eftermiddag er vores helt egen til dovneri.

    Hvor ser det ellers hyggeligt ud hjemme hos jer juleaften.

    Julehilsner

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare hyggeligt ud!

    SvarSlet
  3. Glædelig jul - hvor ser det dejligt ud!

    Herhjemme er juledag også totalt hellig! Jeg er skrivende stund stadig i nattøjet - dejligt nemt, når jeg nu skal i seng igen om lidt ;-)

    SvarSlet
  4. 1. juledag lige efter mit hovede! 1. juledag skal tilbringes i nattøj. Sådan er det bare! :)

    SvarSlet
  5. Men pj så mycket fint det fanns att titta på här! Vilken underbar gran och härligt med ett riktigt julpyntat hem! Hit kommer jag definitivt tillbaka!
    Gott nytt år!

    SvarSlet
  6. Happy New Year Heidi oh you home is so Magical.....everything looked perfect...Blessing in 2012!!!

    SvarSlet
  7. Hejsa søde Heidi♥ Sikke skønne billeder!TOTAL flot opdækning og pynt! Vil ønske dig og dine to dejlige piger et godt og lykkebringende nytår. Superglad for at ha lært dig at kende og følge med på din skønne blog. KNUS

    SvarSlet
  8. Hvor er det bare et flot julebord. Virkelig fint.
    Rigtig godt nytår. Hvordan mon nytårsbordet så ud?
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  9. Super flot og hyggeligt julebord :)


    Hilsen


    Torben
    htc reparation
    http://htcreparation.dk/

    SvarSlet
  10. Hvor ser det dejligt ud, godt at høre at du havde en god jul :)

    SvarSlet
  11. Hold op hvor bor du lækkert!! Super super hyggeligt, glæder mig til at samle inspiration fra din blog, som jeg lige har fundet :- )

    Venlig hilsen
    RIna
    http://tanke-univers.blogspot.com/

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...