torsdag den 1. december 2011

kulørt køkkenkitsch

Det er startet helt skævt med det der julepynt i år. Jeg plejer jo som tidligere skrevet at pynte alt op d. 30. november, så det hele står funklende klart til 1. december. Altså idag. Men så var det så, at jeg havde glemt noget marathonmøde igår lige efter arbejde. Og idag, hvor jeg så troede, at der var mulighed for at få givet den en skalle, er der noget 17-20 vinterfest i storesøsters klub. Pissehyggeligt iøvrigt, men når man nu bare gerne vil ha' pyntet op! Det er jo snart lige før, det slet ikke kan betale sig.. 

Nå, men jeg har lige haft et arbejdshul på en times tid og har nået at give den lidt gas i køkkenet. Så det lugter bare lidt af jul her på matriklen. Desværre er billedkvaliteten elendig. Klokken er to om eftermiddagen og her er på det nærmeste bælgravende mørkt. Det gør altså intet godt for (mine) billeder. Men i virkeligheden ser det altså tophyggeligt ud derude i køkkenet og jeg er rigtig godt selvtilfreds. Nu mangler jeg bare resten af huset. Når jeg altså får tid..

13 kommentarer:

  1. Ej Heidi det er simpelthem SÅ flot. Elsker elsker din stil. Og det lille dymo touch gør sit ;-) Og jeg kan godt se hvor superhyggeligt det er....... KNUS

    SvarSlet
  2. Det er bare så lækkert! Skidt med det kun er køkkenet (indtil videre) Her i huset er det kun i stuen so far..)

    SvarSlet
  3. Det ser vildt godt ud, lys eller ej - skønne, skønne billeder

    SvarSlet
  4. Hvor er det flot! Den der "guirlande" med pynt er simpelthen så dejlig!

    SvarSlet
  5. Jeg synes da de billeder oser af hygge!

    SvarSlet
  6. Og det ser faeme godt ud!!!
    God weekend.

    SvarSlet
  7. @tina: tak tak :o) Og ja, dymo'en kom virkelig ind handy :o)

    @dorthe: tak tak :o) Ja ja, man når det jo altid, men jeg elsker når det hele bli'r ordnet på een gang ;o)

    @morslille: tak skal du ha :o)

    @ninette: tak :o) Ja, guirlander er altid fantastiske og er en nem og god måde at pynte op på

    @3. sal til højre: jepsen ;o)

    @differentia: tak skal du ha' ;o)

    @rikkerøjkjær: mange tak og også en dejlig weekend til dig :o)

    SvarSlet
  8. Skøn "ranke"!! Kan rigtig godt li' som du gør det glitrede og mange-farvede til fuldkommenhed. Ingen smalle steder. Det er godt!
    Håber, weekenden gi'r dig den tid, der skal til!

    SvarSlet
  9. I låååååve it... ;-) Det ser da totalt kitschet og hyggeligt ud.
    Det med julepyntningen er også gået totalt skævt på denne her matrikel. Jeg har fået smidt et par lyskæder her og der, men ellers består juleriet af et par dekorationer og tv-julekalendere. Lidt sløjt, men regner med at komme SÅ meget igen i løbet af weekenden. Hvis jeg ellers kan finde julekasserne på loftet....
    Rigtig god lørdag til dig :-)

    SvarSlet
  10. Heidi, jeg har sagt det før og jeg siger det igen: Du er fantastisk!!

    SvarSlet
  11. Det er bare ikke i orden med alt det arbejde... Og hyggelige fester... Aaarhmen altså. Godt du nåede det alligevel :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...