lørdag den 30. marts 2013

påskeguf af den ene og den anden slags

I morgen holder vi Den Store Påskefrokost med udveksling af påske-æg og det plejer ikke at skorte på hverken sukker eller farvestoffer. Det kommer det vist heller ikke til i år. Jeg har i hvert fald gjort mit til at holde niveauet, må man sige.. 

Jeg havde egentlig tænkt at i år, ville jeg prøve at lave lækre marcipanæg selv, men som bekendt går det ikke altid, som jeg planlægger og i stedet står den så på lidt blandet påskeguf.

Så kan man jo give den lidt gas med indpakningen i stedet for. Masking tape, dymo, neon - så bliver det vist ikke mere 10'erne-agtigt..

Glædelig påske derude!

8 kommentarer:

  1. Årh altså, Heidi... Hvem der dog bare skulle bytte påskeæg med dig!!!

    (jeg har i øvrigt også TÆNKT det der med de hjemmelavede....)

    Rigtig god fornøjelse i morgen.

    SvarSlet
  2. Så smukt og farverigt!
    Glædelig påske til jer :).

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor er de bare flotte! :D

    SvarSlet
  4. This looks so awesome! I want a cute little package that is so lovely wrapped! ;) The recipients will be super happy I´m sure! :) Have a great Easter! :) xo

    SvarSlet
  5. Hvor ser det fint og farverigt ud! God påske :)

    SvarSlet
  6. Superflot indpakning! Det giver bare noget ekstra, gør det :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...