lørdag den 10. september 2011

svineheldige mig

Jeg har ikke tal på de timer, jeg brugte foran computeren sidste vinter i jagten på de her støvler. Til absolut ingen verdens nytte. For mens alle andre åbenbart køber vinterstøvler i august, var det først da jeg stod i sne til knæene, at det faldt mig ind, at det måske ville være en meget god idé med noget varmere end overgangsstøvler og da var de udsolgt overalt. Pænt lang vinter, skulle jeg hilse at sige..

I år skulle jeg rigtig være på forkant, så forleden googlede jeg Sorel Joan of Arctic og havnede hos Brandos, hvor mine støvler, der koster 1350,- alle andre steder, stod til sølle kr. 549,-!! Jeg har aldrig trykket "gennemfør køb" hurtigt før og det var lige før, at jeg hyperventilerede af bare begejstring. 

Og nu er de her så og de er præcis lige så fede, som jeg regnede med. Skulle så bare ikke undre mig det mindste om vi får en mild og snefri vinter i år, nu hvor jeg er kampklar og vinteren bare kan komme an..

Hvis der nu sidder nogen og tænker halløj, jeg vil også have vinterens fedeste støvler til spotpris, må jeg desværre skuffe. Jeg var lige omkring brandos for at kopiere link, men superprisen var åbenbart en fejl, for nu står de altså til 1099,-. Men det er stadig billigere end andre steder og helt sikkert en billig pris at betale for at have varme og tørre fusser hele vinteren.

10 kommentarer:

  1. Åh - hvis det bliver mild vinter, må du investere i en gedigen kummefryser, så du kan få brugt så lækre støvler!

    SvarSlet
  2. Ja svineheldige dig - nøj hvor fedt :)

    SvarSlet
  3. Føj - du er en heldig kartoffel :) Jeg googlede også så jeg fik ondt i hænderne sidste vinter - fuldstændig umuligt var det... Og så gik jeg forbi dem i går... Men, mit dankort har det rigtig skidt, så jeg måtte bare lukke øjnene HÅRDT i og ignorere dem... Øv... Så det bliver GARANTERET koldt. Meget koldt... Og så er de udsolgt igen. Men så behøver du heldigvis ikke også købe en gedigen kummefryser :)

    SvarSlet
  4. Momma those boots are made for walking in Alaska...would you like me to keep on the look out for a burly man...we need another Heidi up here!

    SvarSlet
  5. Føj for søren, hvor er du heldig!!

    SvarSlet
  6. Hvor ser de bare lækre ud... Og ikke mindst varme.
    Vi har tildelt dig en award Heidi, fordi vi synes din blog er skøn at læse med sine skønne farver og kreativitet.
    Du kan se awarden her: http://ohdeersister.blogspot.com/2011/09/vi-har-faet-en-award.html
    Håber du har lyst at lege med.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  7. Satser på at du nu er den der har fikst den milde vinter, ikke at jeg ikke under dig dine støvler samt brugen og glæden af dem, men Åhhh det kunne være verdensklasse hvis vi kunne undgå endnu en is vinter... hep hep for dine varme støvlers magt for milde vintre ;-)

    SvarSlet
  8. loppe-shoppe: se, det var da den gode løsning! :o)

    mrs. poppins: det' nemlig rigtig fedt :o)

    betina: ja, det er dejligt, når det sker. Jeg godter mig også stadig :o)

    betine: he he, nå så der var andre end mig, der brugte de lange vinteraftener på at søge og lede :o) Kan du ikke få ydet dit dankort lidt førstehjælp, så du kan komme ind i varmen ;o)

    polkadotpetticoat: oh heidi please do! A burly man is just what I need ;o)

    Kgardsted: jeps! Det er dejligt, ha ha :o)

    Heidi: det er rigtig, rigtig sødt af jer! Tak skal I ha' :o) Der kommer nok lige til at gå et par dage, inden jeg får tid, men jeg er game ;o)

    Therese: ja, ikke ;o)

    Frk. NØ: jeg håber sådan set også på en mild vinter. Jeg har en kæmpe hjørnegrund og al den sneskovling sidste år, var helt ved at tage livet af mig! Så må jeg bare svede fødderne istedet, for PÅ skal de fandme! :o)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...