fredag den 30. november 2012

lidt glitterstads

Jeg har fiflet med julestads de sidste par dage. De fire store julekasser er hentet op fra kælderen og blevet gennemgået og så er det meste ellers blevet slæbt retur. Trænger til en mere skrabet jul i år, kan jeg mærke, så efter min sædvanlige målestok er pyntningen beskeden. I (nogle) andres øjne er den sikkert stadigvæk for meget.

Dekorationen her, synes jeg er blevet ret sød og så passer den fint i stilen til mit nye køkken. Den er lynhurtig at lave; salt i et glas og så borer man bare lysetræsholderne godt ned i det og voila, så er det bare at pynte med lidt glimmer og halløj. Jeg er blevet svært glad for kombinationen af hvid, sølv og lyserød og ditto blå, hvilket resten af min køkkenpyntningen også bærer præg af, men det flasher jeg nok en anden dag, når der er lys til at tage billeder. Juletræslysene er faktisk pastel-mint og det ser fint og yndigt ud i virkeligheden, men er umuligt at fange på kamera.


6 kommentarer:

  1. Det er godtnok også en fin kombi. Vil gerne se lidt mere til dit julepyntede hjem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare så svært at få taget nogenlunde hæderlige billeder i denne her tid. I hvert fald hvis man bare har sådan et lille dødssygt automatkamera hvor man ikke selv kan ændre på noget som helst..

      Slet
  2. Årh altså... FINT som altid hos dig... Hvor søren finder du pastel-mint juletræslys???

    SvarSlet
  3. I neddo såmænd :0) Til næsten ingen penge selvfølgelg. Og tak :0)

    SvarSlet
  4. Jeg har det ligesom dig, at jeg "orker" ikke ret meget pynt i år. Men sikken "sød" dekoration du har fået lavet. Knus Heidi

    SvarSlet
  5. Hvor glitterfint.

    Min lyst til julepynterier kommer altid først snigene i løbet af december.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...