søndag den 2. december 2012

advent

Jeg synes de sidste dage (uger!) er druknet i almindelige dødssyge gøremål, så var først her tidligere idag, at jeg kom i tanke om, at vi også skulle have en eller anden form for adventskrans. Jeg gad ikke fifle og sysle for meget, så har bare klistret neonpink tal på nogle almindelige stearinlys og så lavet et lille "arrangement" i min nyindkøbte (og tredje!) multivase fra Anne Langhøj og så er det bare at sætte et nyt lys i hver søndag. Og så sikkert en 5-6 stykker i mellemtiden..

Nå, men den multivase dér. Den vender jeg tilbage til i et andet indlæg, tror jeg. Jeg var nemlig omkring Anne Langhøj igår og gjorde de gode køb, men det fortjener næsten et indlæg for sig selv, men jeg kan da afsløre at det var en god dag. Hæ.

14 kommentarer:

  1. Hvor er de klistermærker fine... Deler du af Info om hvor man får sine pølsefingre i dem?
    :)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er rigtig lækre, men kan ikke lige henvise til hvor man finder dem, da jeg købte mine på loppemarked sidste år desværre :0(

      Slet
  2. Næh hvor nice!

    Den er da multi, så det vil noget - og pæææææn! - Og hvid (i hvert fald her på min skærm)

    Mit mimetiske begær når nye højder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan hurtigt få sig nogle behov, man ikke anede man havde :0) Og ja, den er både hvid og pæn, er den

      Slet
  3. FED idé, det ser knald godt ud!

    SvarSlet
  4. Ser pissegodtvud - hvor får man de klisterdimser henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Klistermærkerne er desværre et loppefund, så kan ikke lige komme med et godt tip..

      Slet
  5. Such a very very sweet idea...may have to see if I can find some stickers. Love your blog.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks a lot and good luck finding the stickers :0)

      Slet
  6. Snyyyd at du har 3 Langhøjske multier og jeg ikke har en eneste :-)) Det ser knaldgodt ud med neontallet og den hvide stage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er megasnyd :0) Og tak :0)

      Slet
  7. What a great idea.....love your previous post too!
    Take care , Heidi

    SvarSlet
  8. For newest news you have to pay a visit web and on internet I found this web page as a best website for most recent updates.
    Look into my site ; samson review

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...