torsdag den 20. december 2012

sukkersød kærlighed

Igår aftes stod i glasurens tegn og der blev såmænd dekoreret både forelskede krokodiller og lesbiske høns. Og lavet svulmende hjerter med kærlighedserklæringer til fælles honeyboy'en Zayn fra One Direction. Så er vi vist snart klar til jul.

Jeg har ellers været tæt på panikstress over pigernes gaver, fordi den ene afhang af den anden og dén ene så ikke rigtig kunne lade sig gøre alligevel og pludselig var vi helt på bar bund. Og tanken om at skulle til at tænke i alternativer og flyve forvildet rundt de næste par dage for at finde noget, var lige ved at tage pusten fra mig. Men så lige pludselig her til formiddag løste gave-problematikken helt sig selv som ved et trylleslag - ovenikøbet på fedest tænkelige vis. 

Så nu mangler der bare et par småting og eftersom pigerne er røget til farmand fra idag og først kommer hjem igen på søndag, har jeg god tid til at gå og hygge-sysle og blive færdig i ro og mag. 


10 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt og lækkert ud. Godt alting ordnede sig med gaverne og rigtig sød juletid til dig : ) Kh. Liv

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du ha' og i lige måde :o)

      Slet
  2. Flash-back til min børnehave! Tak for det.
    Så hyggeligt ser det ud!
    Skønt at have ro på - jeg glæder mig til d. 22.12. kl. ca. 19.30, hvor jeg får juleferie. (selvom vi bliver 14 juleaften (med overnatning) har jeg faktisk også ro på, aner ikke hvordan det er lykkedes mig at få det hele færdigt... Hmmmm)
    God aften.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt at du er rimeligt ovenpå, Helle :o) Ville også være ulideligt at skulle arbejde og så ovenikøbet døje med stresstanker om at man mangler det og det og også skal ha' gjort så'n og så'n..

      God juleferie, når du når dertil :o)

      Slet
  3. Det ser bare hyggeligt ud. De er også rigtig fine de små krokodiller og hjerterne.

    Ønsker dig nogle gode hygge dage, helt alene :D

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også helt vild med de forelskede krokodiller med hjerteøjnene :o)

      Tak skal du ha' og en glædelig jul til dig :o)

      Slet
  4. Hvor ser det bare hyggeligt ud og sikke nogen fine kager :-9

    Ønsker jer en Glædelig Jul Og et Lykkebringende Nytår.

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha' og også en glædelig jul til dig :o)

      Slet
  5. Mums, det ser godtnok lækkert og hyggeligt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du ha', det var også en hyggelig aften. Kagerne ser så til gengæld bedre ud end de smager ;o)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...