søndag den 23. december 2012

glædelig jul

I samme øjeblik juletræet stod pyntet igår og funklede i al sin pomp og pragt, indtraf julestemningen og mit julehumør toppede i løbet af nul komma fem. Uha, hvor sådan et træ bare er fint og som man måske kan se, er der ingen smalle steder med hensyn til mængden af pynt.

Vi har aldrig haft en ordentlig topstjerne og har enten kørt helt uden eller haft nisser og andre sære ting og sager til at sidde i toppen, men idag fik jeg langt om længe syet en fin topstjerne, så det nu kan blive helt rigtigt. Jeg synes, den passer rigtig godt i stilen til det kulørte rød-stue-agtige træ.

Nu vil jeg hellige mig de sidste julesysler, så glædelig jul til alle derude!

 

14 kommentarer:

  1. Hold nu op hvor ser det mega-julehyggeligt ud! Og sikke en fin stjerne. Synes også den er lige i øjet til træet og rummet. Og tak fordi du mindede mig om musetrapper! Dem havde jeg da glemt alt om... men ikke mere.
    Også rigtig glædelig jul til dig og dine. Kh. Liv

    SvarSlet
  2. Du forstår at pynte et farverigt juletræ :) Hvor ser det festligt ud. Rigtig glædelig jul :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det flot dit juletræ :D og rigtig fin stjerne.. og glædelig jul :D

    SvarSlet
  4. Det er en superfin stjerne! Jeg elsker farverne - de er lækre :)

    Indlægget får også mig i julestemning :)

    Glædelig jul!

    SvarSlet
  5. Hvor er der bare fint hjemme hos dig - som sædvanlig : ) Glædelig jul! : )

    SvarSlet
  6. Så fint!...og i lige måde til dig og dine :)

    SvarSlet
  7. Heidi, every detail in your home looks like a scene out of a story book....Have a blessed Christmas, love Heidi

    SvarSlet
  8. Glædelig jul, skønne Heidi...
    Din stjerne er fantastisk og jeg er vildt misundelig på din gaveregn i morgen... Nyd det :)

    SvarSlet
  9. Jeg ønsker dig en rigtig glædelig jul, samt et godt og lykkebringende nytår :)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  10. Et smukt træ, lige som det skal være med pynt i alle farver og former.
    Glædelig Jul fra Signe

    SvarSlet
  11. Sikke et skønt træ - er vild med det overpyntede look!
    Glædelig Jul!

    SvarSlet
  12. Godt nytår! :) Sikke dog en fantastisk blog jeg her er faldet over!! Jeg har fluks meldt mig som Fast læser! :)

    SvarSlet
  13. Wooow! Sikke en fantastisk julestue! Men et genialt træ og de fineste snefnug i ruden. Love it! Godt nytår herfra!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...