søndag den 16. december 2012

tredje søndag i advent

# 1: se lige den her tyske glühwein. Købt ene og alene på grund af den yndige etiket. Havde den dog bare smagt halvt så godt, som den så ud..

# 2: blandede tulipaner - på ingen måde julede, men skidt med det; blandede tulipaner holder altid!

# 3: endnu flere småkager, denne gang pebernødder. Da jeg skulle komme dem i den fine rasmus klump dåse var den stadig halvt fuld af sidste års figurkager.

# 4: der er en lille fyr her, der enten har dyppet snablen for dybt i den tyske glühwein eller også bare har fået almindeligt nok af juleræset og er røget omkuld. Vi fik psyko-grineflip, da vi opdagede staklen ligge dér, face down og med den lille bare blottede numse i vejret. Jeg genkender følelsen, ha ha..

# 5: vi har pakket lidt gaver ind. Pigerne har helt selv pakket deres egne ind og jeg synes, de er sluppet rigtig godt fra det..

Desuden har vi hentet juletræ idag og mor her har beskåret det for de nederste grene og savet lunser af bunden, så det kunne passe ned i foden. Nu står det her i stuen og troner. Helt au naturel, uden hverken lys eller pynt og så ryger det under kærlig behandling en af de nærmeste dage, med alt hvad den kan trække af lys og pynt.
 

7 kommentarer:

  1. Vilka fina paket! Själv har jag inte ens skaffat alla julklappar än (eller, jag har beställt några som inte kommit än) och har åtminstone en kvar att tillverka själv. Puh.

    SvarSlet
  2. Du er bare for sej. Købe glühwein pga af etiketten. tror nærigheden var kommet op i mig, før jeg var nået op til kassen. Vi har for meget rødvin her i huset, så vi bør lave det selv!!

    Hvor er de gaveindpakninger bare flotte. Bare jeg også var så god.
    Ja, bemærkede godt den lille numse, ti hi.. jeg var også væltet om af grin over den.

    God søndag aften til dig

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Smukke gaver, - mon modtager nænner at pakke dem op?!
    Man kan da ikke andet end at blive glad af alle de farver man ser, når øjet finder tulipanerne i den fine vase ;0)

    Hilsen cupcake-stylisten.

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn søndag i har haft - ser rigtig hyggeligt ud. God fornøjelse med juletræet : )

    SvarSlet
  5. Good idea, great idea, I like your article, very characteristic.

    SvarSlet
  6. Hvor har de pakket gaverne fint ind!! Og flot at du sådan lige fik styr på det juletræ ;-) g ville da også ha købt den vin pga. emballage he he. Har jo samme problem. Specielt i de russiske butikker hernede hvor der er så meget sjov indpakning. Men lige der har jeg lært at styre mif lidt for der er ikke meget der smager godt lige der. KNUS

    SvarSlet
  7. Hej Heidi

    Du har vundet min Give Away.
    Skriver du lige en mail med din adresse, så jeg kan få den sendt. Håber du når at få den inden mandag :0)

    Jule hilsen Gitte

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...