lørdag den 22. december 2012

lykkens pamjulefis

Prøv lige at se her, hvad jeg har vundet i en give away hos frk. mus! Ikke mindre end otte møglækre småpakker. De er SÅ fine, masser af lækre små detaljer overalt og et overflødighedshorn af bånd og fine vedhæng.

Tusind tak, Gitte! Jeg er glad og ovenud begejstret og de rammer lige nøjagtig, hvor de skal i mit indpakningshjerte! Jeg gemmer dem til juleaften og vil nyde, at det til en afveksling er mig, der skal sidde i en gaveregn uden lige og pakke op og pakke op og pakke op..

Endnu engang tak!

6 kommentarer:

  1. Ih hvor er de fine - heldige dig. Og rigtig god fornøjelse med udpakningen : ) Glædelig jul. Dbh. Liv

    SvarSlet
  2. Og jeg tør godt røbe at der gemmer sig nogle skønne lækkerier i pakkerne:-) Har selv fået en lignende sending fra Gitte:-)

    SvarSlet
  3. Neeej hvor er du heldig! De er godtnok pakket fint ind!

    SvarSlet
  4. Jeg har også fået sådan en omgang fra Gitte, og de er rigtig fine, så du kan godt glæde dig- men lad endelig være at kigge på min blog lige nu, hvis ikke du vil vide, hvad der er i pakkerne, for jeg har vist dem frem løbende:-) Heidi

    SvarSlet
  5. Hvor er du heldig!! Er slet ikke misundelig ;-))
    Jeg håber at du efter juleaften vil vise her på bloggen hvad pakkerne indeholdte.
    Rigtig glædelig jul!
    Kh Nanna

    SvarSlet
  6. Tillykke! Jeg er sikker på at du fortjener det.
    Glædelig jul
    Signe

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...