torsdag den 6. december 2012

hvid jul

Siden jeg for efterhånden hundrede år siden spottede og pinnede et billede af et vatkuglevindue på pinterest, har jeg tænkt at sådan et skulle vi have i år til jul. Heldigvis fandt jeg nogle fine, runde vatkugler i Tyskland som var lige til at bruge, så jeg slap for at skulle sidde og trille kugler af almindelig vat.

Jeg synes, det ser rigtig hyggeligt ud, som de hænger der og svæver og ligner en lille sneflok. Alt det andet i vinduet er indtil videre også holdt i hvidt. Det ser så (uvant!) enkelt og roligt ud.

16 kommentarer:

  1. WOW hvor ser der hvidt flot og roligt ud (især i forhold til mit farveorgie her hjemme...)
    SÅ fint! :D

    SvarSlet
  2. Hold op hvor er det overvældende og smukt :-)

    SvarSlet
  3. Det ser bare godt ud, skulle man kaste sig ud i projektet... Tænke tænke tænke (0:

    SvarSlet
  4. Hvor ser det bare fint og hyggeligt ud : )

    SvarSlet
  5. Hyggeligt Heidi :-). Jeg tænker....bumbum, at du også er glad for hvide fyrfadsstager ? :-))

    SvarSlet
  6. Wauw, hvor er det flot.
    Skønt skønt vindue.
    Rigtig god fredag til dig

    SvarSlet
  7. Ej hvor er det fint lavet! Men hold nu op det må have taget tid ^^"
    Men nu kan du da i det mindste være ligeglad med om det bliver en hvid jul - for ved dig sneer det uanset hvad :D

    Simone
    microcut.dk

    SvarSlet
  8. Det ser bare så fint ud!!! I låååååve it :)

    SvarSlet
  9. Sikke smukt vindue - er vild med at du har holdt det hele i hvidt :-)

    SvarSlet
  10. Tak tak allesammen for jeres søde kommentarer :o)

    SvarSlet
  11. Thank you for sharing, I liked your article and look forward to more of your content.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...