torsdag den 21. april 2011

tilbage på pinden


Så er jeg vel hjemme fra Amsterdam.. Har haft en på alle måder dejlig tur, men er sgu alligevel lidt træt og mat i sokkeholderne af rejsetrængsler, storby-jag, shoppinghysteri og nonstop traven fra morgen til aften. Storbyferie er fedt, men fandme ingen picnic! Så det jeg trænger til nu er fred og ro, fuglekvidder, rekreation, natur, familietid, "slowlyness", gloen ud i luften og andre ikke-forbrugsrelaterede oplevelser og gøremål, he he. Skønt at der stadig er masser af fridage til at komme sig i..

Jeg har taget lidt billeder og vil skam-spamme jer på det groveste indenfor nær fremtid, men skal lige sunde mig lidt først..

Tusind tak for alle jeres pæne ord ifm. boligbloggeriet hos Wooz. Det er da helt forrygende, tak tak :o)

Og et stort velkommen til til alle de nye læsere, det er da helt overvældende!! Tak fordi I gider kigge med. Altså! Jeg glæder mig til at komme i gang med at kigge rundt hos jer.

Og nu skal jeg vist hen i sofaen med en skålfuld hollandsk snolder, en kop kaffe og hvadsomhelst i fjernsynet..

4 kommentarer:

  1. Velkommen hjem. Jeg har aldrig været i Amsterdam, men det står højt på min ønskeliste. Meget højt.
    Dejligt med nye læsere, det var bestemt også et fint kig indenfor hos dig.

    SvarSlet
  2. I'm so glad you had a good time...I love that bike!

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mig så meget til BILLEDSPAM!! Det kan KUN gå for langsomt! :)
    Jeg glæder mig til at høre om jeres tur.
    Velkommen hjem! Det er godt at have dig tilbage :)

    SvarSlet
  4. Jeg ser også frem til spam fra din side.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...