lørdag den 28. maj 2011

iøvrigt mener jeg..

at midaldrende mænd der er ude at motionscykle, men bilder sig selv ind at de er med i Tour de France, fordi de er iført cykelrytterudstyr for en formue fra top til tå og kører på en sikkert svinedyr semiprofessionel cykel og derfor gerne må ligge midt på vejen med en fart der matcher deres alder, op ad lang stejl bakke med uoverskueligt sving der umuliggør overhaling, selv er ude om det hvis de får et lille pift med sprinklervæsken, når det endelig er muligt at komme udenom..

(billede stjålet fra tv2sport.dk)

8 kommentarer:

  1. Hvortil jeg kan tilføje en oprigtig undren over, at de føler sig ophøjet over enhver form for brug af cykelsti...? Selvom den flotteste nyanlagte sti er at forefinde, så skal de åbenbart køre på vejen... Man undres?
    Er vild med ideen med sprinklervæsken :)

    SvarSlet
  2. Kan også godt lide ideen med sprinklervædsken. Når man ikke er så tit i Danamrk lægger man virkelig mærke til at ALLE danske cycklister føler sig hævet over loven. Man får det ene chok efter det andet når man kører derhjemme! Knus

    SvarSlet
  3. the other day we had 2 hot bikers go by and they waved at me and I said to Mimi and her friend wow did you see those two hot guys on bikes and my daughters friend looked at Mimi and said, looks like your getting a new dad!!! I laughed and laughed! they were cute!

    SvarSlet
  4. Sprinklervæske, vandpytter, alle kneb gælder!

    SvarSlet
  5. Åh jeg har det helt på samme måde! Og idag er det Sjælsø rundt her i nærheden af hvor jeg bor, man kan cykle 25, 50 eller 125 km, og sidste år deltog jeg med min kæreste og hans arbejde på de 50 km..

    Og der undres jeg over hvorfor at dem som rigtig var "cykelryttere" og ikke som os bare normale mennesker på cykeltur, ja for det første ikke kunne bruge cykelstien, men ydermere heller ikke finde ud af at bruge deres ringeklokker. Det er da ved lov at man skal have ringeklokker ikke? Nej i stedet råbte de højt "bagfra" når de ville overhale, og jeg var da ved at falde af cyklen fordi jeg blev så forskrækket!

    SvarSlet
  6. Skulle bare lige hilse at sige at de også kan virke ret fjollede i et spinninglokale.. Jeg havde engang en cyklist på mit hold - i fuldt udstyr - med solbriller!

    SvarSlet
  7. Hahaha jeg er HELT enig!!
    og øv hvor jeg bare HADER at TV2 sender ALLE cykel løb live HELE sommeren!! Må ha købt et tv til manden min så han kan sidde inde i soveværelset eller ude på toilettet og se de tynde mænd i stramme shorts...

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...